Doelstellingen
- Ontwikkelen van communicatietechnieken, de kwaliteit van actief luisteren en relationele capaciteiten.
- Bewustzijn van verstoring van de communicatie.
- Bewustzijn van emotionele toestanden.
- Werken aan effectief gedrag om een gunstig klimaat te scheppen.
- Leren om te relativeren.
Toelatingsvoorwaarden
Geen toelatingsvoorwaarden
Programma
- Bewustmaken van het communicatieproces (circuit, representaties, vertolking, niet-verbale communicatie).
- Het belang van de waarneming.
- De relatieve kwaliteiten ervan kennen: zelfevaluatie.
- Emoties herkennen en herkennen: triggers, management, reacties die ze kunnen veroorzaken.
- Anticiperen op en omgaan met moeilijke situaties.
- Kennis van zijn relationele stijl.
- Van passief, agressief gedrag overschakelen op agressief gedrag.
- Actief luisteren tijdens het in stand houden van de situatie testen.
Locaties
FACT TRAINING CENTER
Rue de la station, 19
B-1300 LIMAL
of in uw bedrijf...
Vereiste documenten bij inschrijving
Prijzen
We hebben in onze prijs inbegrepen:
- Onthaal met koffie/tea
- Flessen water
- Dranken
- Lunch