Telefonische spanningsbeheersing - technische kennis

Telefonische spanningsbeheersing - technische kennis

Doel

● Zorgen voor professionele verwerking van alle gesprekken.
● Conflictgesprekken beheren door zich aan te passen aan moeilijke mensen.
● De samenhang van het team versterken.
● Gebruik de communicatiemiddelen.

Toelatingsvoorwaarden

Geen toelatingsvoorwaarden

Plaats

FACT TRAINING CENTER
Rue de la Station 19

1300 LIMAL



of in uw bedrijf...

Vereiste documenten bij inschrijving

Registratieformulier voor individuen - Registratieformulier voor bedrijf
Dit document moet per post worden verzonden naar Fact Training Center, 19 rue de la Station op 1300 Limal, « ter attentie van de receptie », of via email naar het adres « reception@factgroup.eu ». Vergeet niet om de nodige bijlagen aan uw registratie toe te voegen.
Voor het gebruik van opleidingscheques hebben we de twee codes en het gegevensblad van elke deelnemer nodig (download hier).

Programma

  •  Scherpheid en de technieken daarvoor: empathie, gereedschap.
  • Je emoties controleren: praktijkgevallen.
  •  De vraag: verschillende typen, actief luisteren.
  •  Synchronisatie: de aard van de contactpersoon, de behoeften, de argumentatie.
  •  Negatieve houdingen: dominant-gedomineerde relatie, creatief zijn, bezwaren behandelen.

Prijzen

Prijs per groep: € 820


We hebben in onze prijs inbegrepen:

  • Onthaal met koffie/tea
  • Flessen water
  • Dranken
  • Lunch



*Btw-vrije prijs overeenkomstig artikel 44 van het btw-wetboek