Begrijp het gedrag van klanten

Begrijp het gedrag van klanten

Doel

  • Meer leren kennen
  • Integratie van de specifieke kenmerken van lichaamstaal
  • Niet-verbale gebaren, houdingen en uitdrukkingen decoderen
  • Effectieve niet-verbale communicatieregels integreren
  • Een positieve zelfafbeelding maken

Toelatingsvoorwaarden

Geen toelatingsvoorwaarden

Plaats

FACT TRAINING CENTER
Rue de la station, 19
B-1300 LIMAL


of in uw bedrijf...


Programma

● Communicatiekanalen
● Te decoderen attitudes: frustratie, verveling, onverschilligheid
● De gebarentale decodering: posters, parasitaire bewegingen, visuele uitlijning, ruimte, spraak, synchronisatie
● Op uw gemak zijn in zijn lichaam: ademhaling, ontspanning, bewustzijnsverlies

Prijzen

Prijs per groep: 820 €


We hebben in onze prijs inbegrepen:

  • Onthaal met koffie/tea
  • Flessen water
  • Dranken
  • Lunch



*Btw-vrije prijs overeenkomstig artikel 44 van het btw-wetboek